آپدیت آهنگ های جدید

آپدیت آهنگ های جدید

آپدیت آهنگ های جدید

آپدیت آهنگ های جدید

  • ۰
  • ۰

فرزاد فرخ چشم آهو


دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام چشم آهو
Farzad Farokh - Cheshm Ahoo
ترانه و موزیک : منصور فرهادیان ؛ تنظیم : بهنام میرزایی
متن ترانه چشم آهو از فرزاد فرخ

تا دیدم تو را عشق در دل شد آوار / دل بستم این دیوانه را هی مده آزار

چه کردی آتش به پا کردی هر جا / نشستی با این گرمی بازار

فرزاد فرخ چشم آهو، دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ چشم آهو   متن ترانه
تا دیدم تو را عشق در دل شد آوار
دل بستم این دیوانه را هی مده آزار
چه کردی آتش به پا کردی هر جا
نشستی با این گرمی بازار
ای پری روی من سیه ابروی من
عشق دلخواه منی چشم آهوی من
ای پری روی من سیه ابروی من
عشق دلخواه منی چشم آهوی من
چشم آهوی من
آن چشم و ابروت وای بردی دلم زود جان
محو تو میشم بس که شیرین زبانی
کمتر بکن ناز هی قلب مرا تا کی
در بند خود داری بگو زیبای جانی
ای پری روی من سیه ابروی من
عشق دلخواه منی چشم آهوی من
ای پری روی من سیه ابروی من
عشق دلخواه منی چشم آهوی من
چشم آهوی من
ای پری روی من سیه ابروی من
عشق دلخواه منی چشم آهوی من
ای پری روی من سیه ابروی من
عشق دلخواه منی چشم آهوی من
چشم آهوی من

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ فرزاد فرخ به نام چشم آهو کلیک کنید
  • ۹۹/۱۲/۲۰
  • ولی علی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی